Edittől

2016.07.19 09:37

Én eddig rovarokról, bogarakról, madarakról, erdőről, mezőről írtam leginkább, anyagokat is ehhez gyűjtöttem. Emberi kapcsolatokról nemigen írtam, legfeljebb gyermekekkel kapcsolatban, vagy családról.  Felnőtt témákkal egyáltalán nem foglalkoztam, ill. a karácsonyi történet volt egy régebbi írásom.  Az instrukciók alapján jobban átgondolom főleg a kezdést. Arra jöttem rá, hogy eddig én túl sok  leírás írtam, azóta próbálom egyszerűsíteni,tömöríteni ezeket a részeket. Poénok nem jutnak eszembe, néha pedig jó lenne. A most olvasott könyvek alapján is azt felfedeztem fel, hogy úgy vannak írva ezek a könyvek, ahogy Te az útmutatásban kéred. Ezek gördülékenyebbek, én is ilyeneket szeretek olvasni, mert ezeket "le sem lehet tenni". Most az "Emma fiainál"  jöttem rá EZ A TITOK!

                                   Próbálom átprogramozni magam ebbe az irányba.

                                                                                                                                                                              Poth Edit

© 2015 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode